Klacht Ditzo: Geen reactie op vraag per app

Klachtnummer
# 417844
Gebruiker
Marten
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een vraag over een vage spammail betreffende de betaling /overmaken van de premie van een een pas afgesloten reisverzekering wordt nu al 2 dagen ook na herhaaldelijk appen domweg niet beantwoord. Via chat is.men.niet bereikbaar en telefonisch alleen maar dag TM vrijdag. Hoezo alles digitaal regelen?

De oplossing

Ik wil gewoon antwoord

3 reacties

  1. Auteur
    Ditzo
    Datum
    Uw klacht is bij ons in behandeling en wij hebben u een ontvangstbevestiging gestuurd.
    Vriendelijke groet, Ditzo
  2. Auteur
    Ditzo
    Datum
    U sprak met onze klachtbehandelaar.
    Dat deze situatie voor u vervelend is begrijpen wij en daarvoor hebben wij excuses aangeboden. Verder is aan u inhoudelijk uitleg geven over wat er is gebeurd.
    Vriendelijke groet, Ditzo
  3. Auteur
    Ditzo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Ditzo sluit de klacht. Daarover stuurden we enkele berichten.
    Vriendelijke groet, Ditzo

Ook een klacht indienen over Ditzo?