Opgelost door Ditzo: Goed verborgen voorwaarden, valse voorwendselen

Marlies

Op de site www.ditzo.nl, de vraag ingediend meeverzekeren kind. Daar staat letterlijk; Kinderen onder de 18 jaar zijn gratis meeverzekerd en krijgen automatisch de aanvullende verzekering van de verzekeringsnemer.
Vul ik bij de vraag in; voorwaarden meeverzekeren kind 16 jaar... krijg ik precies dezelfde tekst. Telefonisch contact gehad met de vraag of kinderen meeverzekerd worden met elke module. Was wederom het antwoord JA.
Dan mag ik er als consument van uit gaan dat mijn dochter met alle modules mee kan doen, hetzelfde als deze ik heb afgesloten.

Niet dus! Kinderen onder de 18 jaar krijgen geen €100,- brillen tegoed! Dit staat in de voorwaarden. De kleine lettertjes. Krijg ik te horen van een medewerker. Ja maar als u op google zoekt pearl brillen vergoeding dan krijgt u het wel te zien!
Maar waarom hebben ze dan een vragenbalk op de site. Waar je enkel de specifieke vraag moet stellen anders wordt je klant onder valse voorwendselen. Had ik beter de voorwaarden moeten lezen. Die niet rechtstreeks verschijnen op de site van Ditzo, maar wel naar voren komen als je het zoekt via Google.... Snapt u het nog?! Voel me best genaaid, kost me 100 euro !!

Pas in ieder geval de tekst op de site aan met een link of dergelijke zodat mensen zich niet zo genaaid voelen als ik.

en zou graag mn €100,- terug willen.

Ditzo
    Uw klacht hebben wij in behandeling genomen. De klachtbehandelaar neemt deze week contact met u op.
    Vriendelijke groet, Ditzo
    Marlies
    Als het goed is word ik vandaag of morgen gebeld door een vN de medewerkers van ditzo
    Ditzo
    Gisteren hebben wij u gebeld. Dat deze situatie, de informatie op onze website, onduidelijk voor u is begrijpen wij.
    Hiervoor boden wij u onze verontschuldigingen aan.
    Wij vinden het vervelend dat u zich benadeeld voelt, daarom is een coulance aan u betaald. De uitbetaling is naar uw rekening overgemaakt. U gaf aan tevreden te zijn en u de klacht daarmee sluit.
    Uw informatie is voor ons reden om de website aan te passen.
    Vriendelijke groet, Ditzo

Marlies
wij krijgen het bedrag van 100 euro als nog vergoed van Ditzo, ter compensatie! Erg fijn, dus ben dik tevreden

Ook een klacht indienen over Ditzo?