Opgelost door Ditzo: Onterechte betalings herinnering eigen risico

content Opgelost

Zorgverzekering Ditzo
Beste medewerkers van Ditzo woensdag jl heb ik gebeld over een onterecht openstaand bedrag van februari 2016. U heeft bevestigd dat dit inderdaad onterecht openstaat, en beloofde dat dit nog voor het weekend zou rechtgezet worden. Wat schetst mijn verbazing; Hedenmorgen vind ik een 1ste aanmaning in mijn mailbox.Beste medewerkers even verder kijken dan weet je dat dit onterecht is. Graag deze factuur crediteren en afboeken.
bij voorbaat dank

Graag deze factuur crediteren en afboeken.
bij voorbaat dank

Ditzo
    Uw klacht is bij ons in behandeling en genomen.
    Vriendelijke groet,
    Ditzo
    Wij vinden de situatie vervelend voor u. Voor de onvrede die bij u is ontstaan bieden wij u onze excuses aan. Uw klacht is opgepakt, het dossier beoordeelt en over de uitkomst sprak u met de klachtbehandelaar van Ditzo. In het telefoongesprek werd de oorzaak van de aanmaning en de oplossing van het gespreid betalen van het eigen risico aangeven.
    Ditzo zorgt voor een schriftelijke bevestiging van de afspraken en houdt u op de hoogte van de voortgang.
    Hebt u nog vragen dan kunt u contact opnemen met de klachtbehandelaar.
    Vriendelijke groet,
    JJ Snapper
    Dank voor uw reactie. De klacht kan gesloten worden, verdere afhandeling is voldoende gewaarborgd.
    m.v.g.
    J.J. Snapper

JJ Snapper
Dit is in een separate mail in detail toegelicht

Ook een klacht indienen over Ditzo?