Opgelost door Ditzo: Onterechte betalings herinnering eigen risico

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 254977
Gebruiker
JJ Snapper
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zorgverzekering Ditzo
Beste medewerkers van Ditzo woensdag jl heb ik gebeld over een onterecht openstaand bedrag van februari 2016. U heeft bevestigd dat dit inderdaad onterecht openstaat, en beloofde dat dit nog voor het weekend zou rechtgezet worden. Wat schetst mijn verbazing; Hedenmorgen vind ik een 1ste aanmaning in mijn mailbox.Beste medewerkers even verder kijken dan weet je dat dit onterecht is. Graag deze factuur crediteren en afboeken.
bij voorbaat dank

De oplossing


Graag deze factuur crediteren en afboeken.
bij voorbaat dank

3 reacties

  1. Auteur
    Ditzo
    Datum
    Uw klacht is bij ons in behandeling en genomen.
    Vriendelijke groet,
    Ditzo
  2. Auteur
    Ditzo
    Datum
    Wij vinden de situatie vervelend voor u. Voor de onvrede die bij u is ontstaan bieden wij u onze excuses aan. Uw klacht is opgepakt, het dossier beoordeelt en over de uitkomst sprak u met de klachtbehandelaar van Ditzo. In het telefoongesprek werd de oorzaak van de aanmaning en de oplossing van het gespreid betalen van het eigen risico aangeven.
    Ditzo zorgt voor een schriftelijke bevestiging van de afspraken en houdt u op de hoogte van de voortgang.
    Hebt u nog vragen dan kunt u contact opnemen met de klachtbehandelaar.
    Vriendelijke groet,
    Ditzo
  3. Auteur
    JJ Snapper
    Datum
    Dank voor uw reactie. De klacht kan gesloten worden, verdere afhandeling is voldoende gewaarborgd.
    m.v.g.
    J.J. Snapper

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJ Snapper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is in een separate mail in detail toegelicht
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ditzo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen