Klacht Ditzo: Opz.van verzekeringen en afhandeling van betalingen zorg

Klachtnummer
# 50073
Gebruiker
Willempie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6-1-2014 middels schrijven naar Ditzo auto verzekering opgezegd.
Op 8-1-2014 middels schrijven naar Ditzo Inb./Woonh./Aansprakelijkheids verzekeringen opgezegd.
Gevraagd om Bevestiging van opzegging ,Tot op heden geen Reactie.
Per 01-01-2014 uit zorg verz. van Ditzo gestapt .
Mijn Partner is bij Ditzo gebleven ,premie Januari betaald met internet bankieren op 9-01-2014 na tel. contact met Ditzo, Reden: Er was Dubbele premie afgeschreven.
Op 29-1 -2014 weer zorgpremie door Ditzo geïncasseerd voor Januari.
Gebeld zou in orde gemaakt worden, niets is minder waar.
Op 6-2-2014 Accept ontvangen van Ditzo met opm. betalingsachterstand.
Gebeld 7-2, Premie van Januari is niet verwerkt omdat er geen betalingskenmerk bij de overschrijving 9 januari stond (maar wel polisnummer moet genoeg zijn. ) de nota van 6-2 was eerst voor de premie van Januari,maar na doorvragen bleek toch deze nota weer van februari te zijn.(wie het nog weet mag het zeggen).






De oplossing

Zo spoedig mogelijk de gewenste duidelijkheid over de nota"s Zorgverzekering en een schriftelijke bevestiging van beide brieven als zijnde ontvangen en verwerkt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ditzo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen