Opgelost door Ditzo: opzeggen auto verzekering

jeroen1954

Ditzo gooit mij uit de auto verzekering
Reden : te veel schadegevallen.
5 schade gevallen met 2 verzekeringen voor 2 auto s
1 schadegeval onder waarborgfonds
2 ruitbreuk
1 schade door tegenpartij
1 parkeerschade door fiets dader onbekend

er is geen oplossing ze gooien mij uit de verzekering
nieuwe verzekering zoeken
melden dat er een verzekering is geweigerd
dat betekend een hogere premie, of lastig een andere verzekering te zoeken

Ditzo
    Wij hebben u gesproken en uitgelegd waarom wij de autoverzekering niet accepteren. Dit is inderdaad vanwege uw schadeverloop. Wij begrijpen dat deze situatie heel vervelend voor u is. Wij geven u nog wat langer dekking zodat u meer tijd hebt om elders een nieuwe polis te sluiten. Met vriendelijke groet,
    jeroen1954
    de verlenging van de verzekering voor een maand wordt gewaardeerd.
    Ik heb uitvoering met een medewerker vanditzo gesproken over het onderwerp.
    bij 5 verzekerings bedrijven wordt ik geweigerd vanwege het schade verleden.
    hoe is dit schade verleden opgebouwd
    ik heb 2 auto s op mijn naam staan, in een van deze auto s rijdt mijn vrouw in.
    Ditzo heeft beloofd om naar dit schadeverloop nog eens te kijken, kloppen doet het niet. rijdt met 1 auto 30 jaar schadevrij en de ander 25 jaar
    Ditzo
    U hebt van ons nog een bericht gehad met een uitleg.Met vriendelijke groet,
    jeroen1954
    Met deze staat van dienst, is het lastig om een andere verzekering te krijgen,van verschillende verzekeringen krijg ik het antwoord ga maar naar Rialto toe.
    daar mag ik met 30 jaar schadevrij rijden 4450 euro per jaar gaan betalen .
    Ik vind dit onacceptabel
    Ditzo weet op inhoud wat het schade verleden is
    Ditzo
    Helaas komen wij niet tot een ander standpunt dan dat wij de polis niet accepteren. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Deze week nemen wij nog contact met u op.
    Ditzo
    Vorige week hebben wij met u gebeld en een toelichting gegeven op de kwestie en uw vragen. Wij zijn blij voor u dat u weer een verzekering hebt kunnen afsluiten en danken u voor uw tip ter verbetering. In het gesprek zijn we tot een overeenstemming met u gekomen om de klacht te sluiten.Met vriendelijke groet,
    jeroen1954
    het blijft een raar verhaal mensen die van postcode veranderen worden opnieuw getoetst, als er geen verhuizing had plaats gevonden ,was er niets gebeurt

jeroen1954

Ook een klacht indienen over Ditzo?