Klacht Ditzo: Verzekeringen lopen door terwijl ik de auto's al lang niet meer in mijn bezit zijn.

Hummer

Verzekeringen van mij twee vorige auto's lopen gewoon door terwijl ik het telefonische gewijzigd heb.
Krijg nu telkens 5 tot 6 brieven op 1 dag om de premie te betalen van vorige auto,s die ik dus niet meer heb en had destijds ook geen premieachterstand. Nu krijg ik een incassobureau want Ditzo wil mij ruim 500 euro laten betalen. Ditzo vertelde mij dat ze alles gaan uitzoeken ik moest bewijzen sturen. Heb alles opgestuurd inmiddels ruim 3 weken geleden. Heden op 10-02-2015 weer 6 brieven maar dan weer op het verkeerde adres. Tevens klopt ook mijn schade vrije jaren niet. Wanneer komt hier een einde aan?

Netjes worden opgelost ben al ergens anders weer verzekerd maar wil een oplossing in de administratie chaos en een oplossing van de schade vrije jaren.

Ditzo
    Uw klacht is bij ons in behandeling. Wij hebben u gebeld en uw voicemail ingesproken met de vraag of u contact met ons wilt opnemen.Met vriendelijke groet,
    Ditzo
    Het lukt ons niet contact met u te krijgen. Nogmaals vragen wij u contact met ons op te nemen over de door u opgestuurde bewijzen.Met vriendelijke groet,
    Ditzo
    Op 24 februari hadden wij telefonisch contact over de op te sturen bewijzen. U stuurt de bewijzen op naar Ditzo.
    Ditzo
    Wij hebben vandaag een bericht achtergelaten op uw voicemail. We komen graag weer even met u in contact. Wilt u ons bellen?
    Vriendelijke groet,
    Ditzo
    Ondanks al onze pogingen voor contact, hebben wij nog steeds niets ontvangen. Helaas gaan wij op korte termijn over tot het sluiten van uw klacht.
    Ditzo
    Wij doen een voorstel de klacht hier op Klachtenkompas te sluiten. Wilt u de bewijzen nog sturen, dan kan dat uiteraard.Groeten,
    Afhandelvoorstel.

Ook een klacht indienen over Ditzo?