Opgelost door Ditzo: wekenlang bezig om formulier te krijgen voor zorg kindje.

Ans

Eind september ben ik gaan mailen/bellen en appen om voor mijn dochtertje een E112 formulier te krijgen voor behandeling in het UZA.De onderzoeken in Nederland stagneren en in Belgie zien ze waar de draad opgepakt kan worden.Na 3 weken van het kastje naar de muur gestuurd te zijn, bood afgelopen dinsdag een klantenservicemedewerker aan om toch eens echt te gaan helpen (tijd dringt gezien het feit dat de afspraak deze dinsdag al is). Ik vertrouwde erop dat het goed zou komen, helaas niet dus, medewerker stuurde enkel een berichtje naar het UZA en reageerde vervolgens niet op de mail die terug kwam of naar mij toe, totdat ik vandaag belde. Oh ja, even kijken of er al iets terug gekomen is.... (??)Het is zaak dat mijn dochtertje zo snel mogelijk een diagnose krijgt, omdat er wellicht iets aan haar probleem gedaan kan worden. Ze is anderhalf . Ik heb deze wken zoveel uren besteed aan het contact met Ditzo voor 1 simpel formulier , dat ik absoluut afraad voor ditzo te kiezen!!!

Een E112 formulier of de bevestiging dat ik uiteraard tot regulier Nederlands tarief mijn zorg (onderzoeken ) van mijn dochter vergoed zal krijgen!

Ditzo
    Uw klacht is in behandeling. Wij hebben u geprobeerd te bellen en een e-mail gestuurd. We komen graag met u in contact. Vriendelijke groet, Ditzo
    Ans
    Ik heb geen reactie ontvangen; geen E-mail en tevens geen (gemiste) oproep .
    Bovendien heb ik ook geen respons meer gehad van de medewerker die mij vorige week telefonisch "hielp" terwijl het UZA hem toch heeft terug gemaild ( ik ben vandaag voor de eerste onderzoeken geweest met mijn dochtertje), maar die mail zal ook wel op de " wij proberen binnen 2 weken te antwoorden"- stapel terecht gekomen zijn...
    Ditzo
    Wij hebben vandaag een prettig gesprek met u gehad. Onze excuses voor het gevoel dat bij u is ontstaan dat u van het kastje naar de muur gestuurd bent. Uw klachtbehandelaar heeft het opgepakt en blijft uw aanspreekpunt in deze kwestie. Vriendelijke groeten, Ditzo
    Ans
    Inderdaad tot goede afspraken gekomen met de symphatieke medewerkster. En inderdaad ( eindelijk) het gevoel dat er serieus met mijn vraag/ klacht wordt omgegaan. Ik ben tevreden met de gemaakte afspraken en heb een goed gevoel over het vervolg .
    Ans
    Goede redelijke afspraken gemaakt. Vanaf nu contact met slecht 1 medewerker die daadwerkelijk weet wat er aan de hand is en daar dan ook wat mee doet en daar ook op reageert in plaats van de standaard antwoorden , die in onze situatie niet van toepassing zijn,

Ook een klacht indienen over Ditzo?