Opgelost door Ditzo: wekenlang bezig om formulier te krijgen voor zorg kindje.
Details
Klacht
Eind september ben ik gaan mailen/bellen en appen om voor mijn dochtertje een E112 formulier te krijgen voor behandeling in het UZA.De onderzoeken in Nederland stagneren en in Belgie zien ze waar de draad opgepakt kan worden.Na 3 weken van het kastje naar de muur gestuurd te zijn, bood afgelopen dinsdag een klantenservicemedewerker aan om toch eens echt te gaan helpen (tijd dringt gezien het feit dat de afspraak deze dinsdag al is). Ik vertrouwde erop dat het goed zou komen, helaas niet dus, medewerker stuurde enkel een berichtje naar het UZA en reageerde vervolgens niet op de mail die terug kwam of naar mij toe, totdat ik vandaag belde. Oh ja, even kijken of er al iets terug gekomen is.... (??)Het is zaak dat mijn dochtertje zo snel mogelijk een diagnose krijgt, omdat er wellicht iets aan haar probleem gedaan kan worden. Ze is anderhalf . Ik heb deze wken zoveel uren besteed aan het contact met Ditzo voor 1 simpel formulier , dat ik absoluut afraad voor ditzo te kiezen!!!Gewenste oplossing
Een E112 formulier of de bevestiging dat ik uiteraard tot regulier Nederlands tarief mijn zorg (onderzoeken ) van mijn dochter vergoed zal krijgen!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.