Klacht Divan Concept: Couch we bought was not proper the cusions are missing one side

Klachtnummer
# 181427
Gebruiker
harrisbioinfo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We Have bought a couch with them and faced the below problems
1. The couch was ordered in Janurary and it got delivered in July which is 6 months
2. The couch we recieved was also not proper as one side doesnt have proper cushion
3. We have called numerous times to come and take a look and they dont seems to be taking it serious.
There fore me and my family have decided to file a complaint here hoping we would get some help from your side.

Gewenste oplossing

We are more than happy to get a replaced couch in quicker time. If not they have to give back our money .

0 reacties

Ook een klacht indienen over Divan Concept?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen