Klacht Divan Concept: Levering, valse beloftes, geld aftroggelen

Sissy010

Aanbetaling gedaan in juni voor meubels en tot op heden geen enkele actie vanuit hun kant.
Beloftes maken voor het bezorgen je word gewoonweg in de maling genomen. Zeggen terug te bellen voor de status, niets gehoord!! Zo zijn we inmiddels 2 maanden verder en nog niets wijzer alleen maar meer woede en frustraties. Inmiddels aangetekende brief verzonden en reactie aangetekende brief terug. Ze hebben levertijd 90 dagen met daarop bij geen tijdige levering nogmaals een levertijd van 90 dagen. Terwijl op de site een hele andere levertijd procedure staat van wel te verstaan 30 dagen. Ik ben benieuwd of ze het gaan redden voor 8 augustus of netjes mijn geld (borg) terug te storten. Anders word er een dagvaarding aangevraagd en dan kijken of ze mijn borg gaan terug betalen, en de extra kosten die gemaakt worden voor de dagvaarding. Als er mensen zijn tot wanhoop dan hoor ik dat graag vechten we gewoon met zn allen hiervoor.

Ik zou zeggen koop NOOIT bij deze winkel. Je word niet op de hoogte gehouden, ze zeggen bij aankoop dat het binnen 2 weken bij je thuis staat en tevens als het op voorraad is zoals bij mij werd aangegeven word het de volgende dag geleverd. Ga je bellen geven ze geen gehoor ze bellen terug. Wachten en wachten maar geen telefoontje en geen meubels. Leugens vertellen en niet nakomen van afspraken zijn ze een kei in. Kan nog wel even doorgaan met een levering van een foute eettafel die werd plots wel bezorgt maar een andere goedkope tafels met gele vlekken en scheuren. En dan nog aangeven eerst alle meubels betalen aan de deur en dan pas kom ik de tafel binnen brengen dat zegt mijn baas. Nou ik betaal alleen maar mijn eettafel heb ik gezegd en de baas ging hiermee niet akkoord en de bezorgers gingen weer weg. Nog geen 5 min. later belde de bezorger weer aan mevrouw mijn baas zegt betaal alleen maar de tafel de rest van het geld komt als de rest van de meubels bezorgt worden. Prima tafel neergezet en was niet de tafel. Hoe erg is dit hoe kun je iets eisen en iemand iets proberen af te dwingen. Weer een mooi verhaal voor de rechtbank.
Ik zeg Divan Concept ik wens je heel veel succes straks met alle uitleg, gelukkig heb ik bandopnames gemaakt en zal het jullie heel moeilijk gaan maken, tenzij je netjes mijn borg terug betaald voor 8 augustus.

Teven zal ik na dit gebeuren een mooi media verhaal maken via Social media Facebook insta noem maar op, kijken of je dan nog zo laks bent.

Zoals in mijn aangetekende brief vermeld voor 8 augustus mijn borggeld terug of voor die periode alle spullen te leveren op juistheid en zonder schade geleverd. Anders word er echt een dagvaarding opgesteld, kosten komen ook voor hun rekening. Geen smoesje over 90 dagen zoals op de site staat bij de voorwaarden 30 dagen en die zijn al verstreken. Wacht al vanaf begin juni staat op de factuur en geen juli.

Sissy010
    En idd zoals gewacht geen reactie van hun kant!!
    Sissy010

En nog steeds geen enkele reactie
    Sissy010

En nog steeds geen enkele reactie vanuit hun kant. Ze hebben een aangetekende brief teruggestuurd na mijn brief. Zonder logo van hun heel onprofessioneel en tevens klopt dit natuurlijk niet. Met leugens over 90 dagen termijn en bij niet leveren nogmaals 90 dagen termijn. Terwijl op de site van hun staat 30 dagen, ze belazeren je gewoon op alle manieren om geld van je af te troggelen. Tevens staat er in hun algemene voorwaarden dat als ze niet kunnen kunnen leveren en het contract beëindigt mag worden voor beide partijen. Uiteraard heb ik dit doorgegeven maar zelfs daar willen zij geen uitspraken over doen, dat is niet waar volgens hun. Terwijl het er staat!!!! Ook beweren zij dat ik mijn geld niet terug krijg omdat ik dan mijn bestelling annuleer, maar dat is niet zo mijn bestelling heb ik nog steeds na 4 juni niet ontvangen en tevens hoor ik al vanaf die datum niets van hun. Dus ik annuleer helemaal niets. Zij willen mijn geld niet teruggeven dan vraag ik me af hoe doe je dat met je boekhouding hoe verantwoord je je naar de belastingdienst. Ik ga een melding maken om eens even als belastingdienst hun boekhouding na te kijken, dit heet toch fraude.
    Of creatief boekhouden? Ik ga nog even verder aangezien jullie mijn niet serieus nemen.

Sissy010
    En nog steeds geen enkele reactie, ook blijft het muisstil betreft mijn bestelling.
    Sissy010
    En nog steeds niets gehoord!!
    Sissy010
    En nog steeds niets vernomen...
    Ook niet op de tweede aangetekende brief van een juridisch bureau., wel ontvangen en getekend maar niet gereageerd!!

Morgen aangifte doen bij politie voor oplichting en belastingdienst inlichten voor eventuele fraude.
    En verdere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen.
    Sissy010
    En nog steeds niets gehoord!!!!
    Sissy010
    En nog steeds niets gehoord en heen geld ontvangen...
    Sissy010
    Nog steeds niets gehoord, ook niet op de brief van een jurist.

Aangifte gedaan bij de politie voor oplichting!
    Sissy010
    Nog steeds mijn geld niet terug, geen reactie.

Van Herk
    Sissy010
    Nog steeds geen geld terug gekregen en ook geen reactie op juridische brief. Inmiddels deurwaarder ingeschakeld en dan via gerecht.

Familie van Herk
    Sissy010
    Nog steeds geen reactie, inmiddels een deurwaarder in acht genomen.
    Sissy010
    Nog steeds niets vernomen, volgende week dagvaarding en dan eindelijk via de rechtbank mijn geld terug vordering. Inclusief de schade kosten die ik ook heb geleden.

Sissy010
    Niet gereageerd op het incasso traject, inmiddels word er een dagvaarding opgesteld!! Tot in de rechtbank zou ik zeggen... mensen bestel echt niets bij hun ze zijn echte oplichters eerste klas, dat word weer keer op keer bewezen!!
    Sissy010
    Nog steeds niets vernomen en zelfs het incassobureau omgeleid met hun praktijken.
    Kan niet wachten tot ik jullie zie in de rechtbank!!
    Ook is er een flinke schadevergoeding opgesteld.

En maar denken dat IK niet zover zal gaan, zal mijn geld terug krijgen van jullie dat is zeker.
    Divan Concept
    Beste klant,

Genaamd Sissy010, u heeft meubels gekocht bij ons die zijn binnen om te leveren. Hoe u het heeft aangegeven af van te zien van de meubels dat u aangeeft dat u ons zwart maakt op de internet. Wij gaan hier een aangifte van doen. Wij verzoeken u voor laatste keer u meubels op te nemen. Die staan gereed in ons magazijn, zo niet gaan we de annuleringsproces in.
    Hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Niet opgelost!!
    Divan Concept
    Beste H. van Herk,

Hierbij willen wij nogmaals melden dat uw bestelde producten bij ons in het magazijn klaar staan om te bezorgen. Wij hebben meerdere keren getracht om een bezorgafspraak met U te maken.
    Uw man is ook bij ons in de winkel geweest en ook nogmaals aangegeven dat wij een afspraak willen maken om de producten te bezorgen en hier wilt U geen gehoor aan geven. U heeft ook telefonisch doorgegeven dat U ons ZWART ZOU MAKEN op internet en dat is niet acceptabel omdat wij onze afspraken zijn nagekomen.

Nogmaals, uw bestelde producten staan klaar en wij zouden graag een bezorgafspraak willen maken.

Het lijkt ons ook aannemelijk dat U zou moeten stoppen met ons te bekritiseren via sociale media, anders zijn wij genoodzaakt om juridische stappen nemen,

Divan Meubelen

Sissy010

Ook een klacht indienen over Divan Concept?