Klacht Divela.nl: Het bedrijf weigert een retouradres te verstrekken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 521782
Gebruiker
J.A. de Leeuw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Divela heeft wanprestatie geleverd door een product te leveren dat niet overeenkomt met de informatie op hun website. Ik wil gebruikmaken van het herroepingsrecht dat zij melden in hun algemene voorwaarden: zonder opgaven van redenen retourneren binnen 14 dagen en aankoopbedrag retour. Helaas weigeren zij, ondanks een aantal dringende verzoeken, een retouradres te verstrekken. Daarbij geven zij aan dat er geen recht is op retourneren omdat de verpakking is geopend!

De oplossing

Ik wil het aankoopbedrag retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Divela.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.A. de Leeuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Divela is een frauduleus bedrijf. Het geleverde product (plastic kippen) voldoet in het geheel niet aan de omschrijving en blijkt bij Ali baba slechts 5 euro te kosten ipv de 50 euro die ik heb betaald. Er wordt geweigerd een retouradres te verstrekken en de 14 dagen tevredenheidsgarantie wordt niet gehonoreerd. Niets kopen bij dit bedrijf en ook niet bij de andere namen waaronder ze opereren zoals Caxada!!.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Divela.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen