Klacht Divela.nl: Ik voel me opgelicht.

Klachtnummer
# 524580
Gebruiker
Ergboos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Metalen kippen besteld en plastic gekregen Heb zeker wel 10 keer gemaild met het bedrijf. Ze vroegen om foto’s van de kippen en de verpakking waarin ze zaten. Die heb ik ze toe gestuurd vervolgens was de reactie daarop dat ze de zelfde vraag opnieuw stelde. Ik heb nog terug gemaild dat ze die vraag al gesteld hadden en dat ik die foto’s al gestuurd had. Daarna enkele reactie meer van hun kant. Terug sturen kan niet want ik zou niet weten waarnaar toe.

De oplossing

ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Divela.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Divela.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen