Klacht Divela.nl: Slechte levering en dito service van Divela.nl

ALigthart

Zeer slecht verpakt verzonden waardoor 3 van de 5 kippen stuk. De zogenaamde 'chicken family'. In een slap plastic zakje. @Divela geeft aan dat ik het niet binnen 14 dagen mag retourneren omdat de verzendverpakking open is. Terwijl op hun eigen site staat dat retourneren binnen 14 dagen mogelijk is. Wettelijk gezien mag je altijd binnen 14 dagen van een koop afzien. Een verzendverpakking mag je altijd open maken. Hoe kun je anders zien wat er in zit?! De kippen zijn zelf apart in een plastic zakje verpakt wat nog dicht zit en al duidelijk te zien is dat de pootjes gebroken zijn. Divela handelt niet service gericht. Ook ik moest foto's van de verpakking en de producten maken en kreeg vervolgens de melding dat retourneren niet mag. Op de site van Divela staat dat je daarvoor een retourcode van hen moet ontvangen. De kippen zijn sowieso erg kwetsbaar omdat het van plastic is. Lijkt op 3d print. Bij AliExpress exact hetzelfde voor 3 euro per stuk te koop. Het lijkt er op dat dit setje daarvan komt en doorverkocht is

De drie stukke kippen vergoeden. A 30 euro retour storten

Wij vinden dat Divela.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

ALigthart

Ook een klacht indienen over Divela.nl?