Klacht DivingShop.nl: Geen levering na een geplaatste bestelling

Klachtnummer
# 371972
Gebruiker
ChriChri
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bestelling geplaatst voor 91 euro op 3 juni 2019, nog steeds geen levering, geen antwoord via mail of telefoon.
Geld teruggevraagd via mail, nog steeds geen antwoord.
Ik vrees dat dit niet in orde zal komen en ik het geld kwijt ben.
Jammer dat dit bestaat.

Gewenste oplossing

geld terugstorten, bestelling annuleren.

2 reacties

  1. Auteur
    ChriChri
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    ChriChri
    Datum
    Automatische mail met annulering. Automatische mail met terugbetaling bestelling. Nog niks mogen ontvangen. Mail dateert van donderdag 20 juni 19.

Ook een klacht indienen over DivingShop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen