Klacht DivingShop.nl: Geen reactie op melding van niet ontvangen bestelling

Klachtnummer
# 350127
Gebruiker
RobinVinJEl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betreft bestelling SOFQIYEPI geplaatst op 30 Jan 19.
Tot op heden geen reactie op men mail verstuurd op datum van 7 Feb 19 over men vraag dat ik de bestelling nog niet heb ontvangen.
Het gaat hem toch over een bedrag van 239,83 €....
Blijkt dat de web-shop nu off-line is.

De oplossing

Bestelling annuleren en terugstorten van betaald bedrag ten bedrage van 239,83 €

1 reactie

  1. Auteur
    RobinVinJEl
    Datum
    Nog steeds geen reactie gekregen van de webshop....

Ook een klacht indienen over DivingShop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen