Klacht DivingShop.nl: Na bijna 2 maanden van koop ontbinden mag ik toch zeker wel verwachten dat ik het geld terugkrijgen!

reneroelofs

Ik heb 7 april een duiklamp besteld in de webshop. Ik heb dezelfde middag opgebeld met de vraag of ik de bestelling kon ruilen voor een andere duiklamp voordat zij het naar mij op zouden sturen. Dit was niet mogelijk. Wel kon ik hem ruilen voor een andere duiklamp die ze op voorraad hadden. Dit wilde ik niet dus zei ik dat ik de koop wilde ontbinden en het geld terug wilde. Er werd boos opgehangen. Ik heb een mail gestuurd met nogmaals de boodschap en dat ik het geld terug wilde. 10 dagen later opgebeld, nog een mail gestuurd, paar dagen daarna weer, en weer gebeld en weer mail. Toen weer paar weken voorbij en weer gebeld en niets concreets bereikt want ze wilden niet aangeven wanneer ze het geld terug wilde storten. Toen een officiële klacht ingediend en na twee weken nog steed geen geld terug.

Het geld eindelijk teruggestort krijgen!

reneroelofs
    Duurt wel lang.. Nog steeds geen geld terug. Lijkt wel of de Heer Jose Fernandez helemaal niet de intentie heeft om ooit het geld terug te storten. Is dat ook de reden dat mijn bestelgeschiedenis helemaal weg is uit de webshop, Jose? Of is dat in gang gezet om uiteindelijk wel geld terug te storten.
    Beetje vreemd, vind je niet Jose?
    reneroelofs
    Nog steeds geen reactie en geen geld terug. Morgen moet het geld binnen zijn of wordt het incassobureau ingeschakeld en komen er extra kosten van €40 voor u bij, meneer Fernandez.

reneroelofs
Er is nooit een oplossing geboden. Alle communicatie heeft nooit bestaan van hun kant. Nooit een bericht/bevestiging gekregen dat er iets aan gedaan kan worden. Willen klanten niet te woord staan. Kunnen geen oplossing bieden voor klanten die een artikel willen ruilen of geld retour willen. Wanneer je belt, wordt er opgehangen. Er bestaat geen enkele intentie om iets voor een klant te kunnen betekenen.

Ook een klacht indienen over DivingShop.nl?