Klacht Dixons (failliet): Beschadiging mobiel galaxy yong

Nathalie

OP 21 Maart 2016 jl heb ik in de dixons zaak in zwijndrecht oa een mobieltje van Samsung galaxy yong gekocht met daar bij een beschermingskapje van samsung galaxy yong de jongen die mij hielp zij dat deze erbij hoorde later bleek toen ik thuis was dat het beschermingskapje er niet bij paste de gaatjes kwamen niet over een met het oa het lensje het camaratje ik had speciaal een beschermingskapje erbij genomen om beschading te voorkom en ik wilde het beschermingskapje om ruilen in de zelfde week maar tot mijn verbazing toen ik bij de zaak van dixons in zwijndrecht aan kwam was de zaakl al gesloten ze waren alles al aan het leeg ruimen en ik kon het beschermingskapje niet meer om ruilen of mijn geld terug krijgen , Eergisteren wilde een foto nemen met het mobieltje en valt prongelijk uit mijn handen op de grond en beschadigd en di theb ik gelijk gemeld bij dixons maarwil mij niet helpen maar ik mag wel het beschermingskapje terug sturen ik ben zeer ondaan hierdoor

Dat er een gepaste oplossing komt heb helaas niet de legende gelden om een nieuw mobieltje te kopen en dat dixons erkent dat het rommeliig is gegeaan met de eerdere sluiting van de zaken hier kan ik als cunsument niets aan doen

Dixons
    Geachte Nathalie Wilson,

Allereerst wil ik beginnen met het feit dat ik het vervelend vind om te vernemen, dat je telefoon op de grond is gevallen en beschadigingen heeft opgelopen,
    Het is natuurlijk spijtig dat je het verkeerde hoesje hebt aangeschaft in de winkel en niet meer terecht kon om deze daar om te ruilen. De winkels van Dixons zijn inderdaad allemaal aan het sluiten. Na de doorstart van het recente faillissement, is er besloten om als webshop verder te gaan zonder fysieke winkels.

Dat je toestel per ongeluk is gevallen is heel vervelend, echter valt dit niet onder de garantie dekking van het product. De val is veroorzaakt doordat het toestel is gevallen en niet omdat er sprake is van een fabrieksfout, Dit valt onder de noemer "gevolgschade" welke hoe spijtig het ook is, niet onder de garantie valt.

Uiteraard blijft het aanbod om het hoesje welke niet past terug te sturen nog steeds van kracht, wij zullen het aankoopbedrag dan weer op je rekening terug storten.

Hoe zeer wij het ook betreuren, meer kunnen wij helaas niet voor u betekenen. Als dat wel het geval had geweest, hadden wij dat zeker niet nagelaten.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Active Care - Dixons