Klacht Dixons (failliet): kapotte laptop gebracht voor reparatie nooit meer terug gekregen

Klachtnummer
# 162736
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik word door zowel Dixons als door hun repair center Harmony van het kastje naar de muur gestuurd.
Sept 2015 en laptop gekocht die in Feb. 2016 kapot ging we krijgen gemengde berichten in de trend van : jullie krijgen een nieuwe - je krijgt je geld terug - jullie laptop is op millieu vriendelijke wijze vernietigd.
laatste bericht van Harmony was 29 Maart dat de laptop naar ons huis adres kwam ik meteen gebeld en zeggen ze hij ligt op ons hoofd kantoor maar komt eraan, weer gebelt zeggen ze dat de laptop is gecrediteerd, en Dixons zegt niets meer. dit alles speelde voordat Dixons.. failliet ging.
Wij en onze dochter tasten in het donker zonder enige uitzicht op een goede afhandeling.
Jan Cruijs

De oplossing

graag een nieuwe laptop of het aankoop bedrag € 399,= terug

0 reacties