Klacht Dixons : Apple iPad Mini 2 IOS8 traagheid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 83286
Gebruiker
Mark Olaf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dixons geeft aan dat we met klachten over de Apple iPad Mini 2 en IOS8 bij Apple moeten wezen en zij niets kunnen beteken. Oude apparatuur moet je ook niet updaten. Terug kan niet meer. Volgens ons wordt dat vrij nadrukkelijk aangedrongen. Voor de duidelijkheid we hebben het hier over een iPad Mini van nog geen jaar oud. Nieuwe apparaten onder vinden daar geen problemen mee en die kunnen wij aanschaffen zodra zij uitkomen. Oude apparatuur is op internet te verkopen en nog veel waard!
Volgens onze info zijn zij officiële dealer en moeten zij op zijn minst moeite doen. Zij melden dit al gedaan te hebben en er ook niks mee kunnen. Apple is in dit geval de boos doener wordt mij gemeld.

De oplossing

Wij willen terug naar het originele product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Mark Olaf
    Datum
    Totaal geen reactie gehad!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark Olaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dixons ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen