Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Dixons : garantie winkel aankoop niet overgenomen door online ondanks info medewerker
Details
Klacht
Op 12 maart overweeg ik een Samsung Edge bij de Dixons winkel in Gouda te kopen.De winkels gaan sluiten, Dixons gaat online verder. Ik vraag expliciet of de garantie wordt overgenomen door Dixons online. De medewerker geeft aan dat dit zo is.
Vandaag, 29 maart houdt de mobiel opeens op te werken.
De site van Dixons verwijst me naar de winkel. Het telefoonnummer van de winkel geeft een bandje: wij zijn gesloten. Na 10 minuten wachten deelt de klantenservice van Dixons me mede dat ik voor garantie niet bij Dixons terecht kan want de winkels zijn failliet. Dat klopt niet met wat in de winkel werd gezegd.
Nergens op de site van Dixons wordt iets gezegd over het sluiten van de winkels. Sterker nog: er wordt je aangeraden om naar de winkel te gaan, want de medewerkers kunnen je helpen met je probleem... Dixons maakt ook nog reclame op de site met het feit dat ze maar liefst 33 winkels hebben.
Pure misleiding.
Gewenste oplossing
De mobiel is onbruikbaar. Ik wil de mobiel kunnen retourneren en mijn geld terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.