Klacht Dixons : Harddisk kapot iMac Retina 5K 27 inch 2015

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 308532
Gebruiker
Roel1968
Datum
1 reactie

Details

Klacht


Ik heb op 8 augustus 2015 een iMac retina 27 inch gekocht bij Dixons.
Sinds driekwart jaar heb ik problemen en valt de computer steeds uit. Mijn ondersteuning bij Apple was na 1 jaar afgelopen en ik heb dus zelf onderzoek moeten doen naar het probleem; dit blijkt mijn harddisk te zijn. Apple verwijst mij 5 juni naar Dixons; Dixons zou een werkdag laten reageren maar helaas. Wat nu? Ik heb gebeld maar kreeg een bandje maar kan bij Apple terecht i.g.v. problemen met Dixons. Volgens Apple heb ik recht op vervanging.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de harddisk wordt vervangen en eventueel een beter alternatief tegen bijbetaling wordt geboden.
Geboden oplossing
Ik moet mijn claim indienen bij de curator die het faillissement van Dixons heeft behandeld; dit betekent dat ik als consument achteraan in de rij moet aansluiten en ik dus niet geholpen ga worden. Apple moet m.i. hier zijn rol oppakken en zich niet verschuilen. Dit is slecht gedrag van Apple!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Roel1968
    Datum
    De huidige eigenaar van Dixons heeft mij gebeld met de mededeling dat Dixons oktober 2015 failliet is gegaan en ik contact moet zoeken met de curator. Dit wordt waarschijnlijk een kansloze missie....

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dixons ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen