Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Dixons : Harddisk kapot iMac Retina 5K 27 inch 2015
Details
Klacht
Ik heb op 8 augustus 2015 een iMac retina 27 inch gekocht bij Dixons.
Sinds driekwart jaar heb ik problemen en valt de computer steeds uit. Mijn ondersteuning bij Apple was na 1 jaar afgelopen en ik heb dus zelf onderzoek moeten doen naar het probleem; dit blijkt mijn harddisk te zijn. Apple verwijst mij 5 juni naar Dixons; Dixons zou een werkdag laten reageren maar helaas. Wat nu? Ik heb gebeld maar kreeg een bandje maar kan bij Apple terecht i.g.v. problemen met Dixons. Volgens Apple heb ik recht op vervanging.
Gewenste oplossing
Ik wil dat de harddisk wordt vervangen en eventueel een beter alternatief tegen bijbetaling wordt geboden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.