Klacht Dixons : Herhaaldelijk geen gehoor!

David

Op 18 februari 2015 heb ik mijn tablet moeten opsturen omdat deze niet meer werkte. Van de een op de andere dag ging het niet meer aan. Ik had het toen nog geen jaar in mijn bezit. Niet een groot probleem lijkt me, ware het niet dat ik het ruim een MAAND kwijt was voor reparatie. Na reparatie, werkte het even maar helaas... ongeveer 2 maanden later houdt het weer op met werken en doet het wederom niets meer. Uiteindelijk heb ik een tijd later (30 juli) mijn tablet nogmaals weg gebracht.

We zijn nu 2 maanden verder!!!!! En ik heb het nog altijd niet terug. Ik heb al minstens 3 keer gebeld en minstens even vaak gemaild. Elke keer word beloofd dat ik zsm reactie krijg en elke keer hoor ik weer niets. Niemand lijkt te weten wat er gaande is...

Ik ben 1 keer terug gebeld door iemand die zei dat ik waarschijnlijk vorige week mijn tablet zou terugkrijgen... inmiddels weer een week verder en nog altijd geen bericht.

Ik vind het ERG vervelend dat een tablet van 550 euro zoveel problemen oplevert in ongeveer 1 jaar tijd. Ik betaal ook netjes verzekering al een jaar lang terwijl ik nog betrekkelijk weinig gebruik heb kunnen maken van mijn tablet. Het is ook niet normaal, lijkt me, dat een Sony tablet 2 keer voor meer dan een maand moet worden opgestuurd in een jaar bij normaal gebruik toch?

Al met al ben ik erg benieuwd wat Dixons hierin kan betekenen. Daarnaast vraag ik me af waarom het ZO lang moet duren en wat er dan de eerste reparatie is gebeurd als de tablet daarna na 2 maanden weer ophoudt met werken.

Ik ben dus ook al 2 maanden voor niets mijn verzekering aan het betalen.

Mijn oplossing? Excuses met een passende oplossing. Een "schade vergoeding" en iets waaruit blijkt dat Dixons haar klanten serieus neemt en niet aan het lijntje houdt.

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Dixons
    Geachte heer Sisson,

Wat spijtig te vernemen dat de reparatie van uw product zolang moet duren, zojuist heb ik contact opgenomen met de winkel, verzekeraar en reparateur.

Om u niet langer te laten wachten heb ik zojuist de winkel de opdracht gegeven om uw telefonisch te benaderen om samen met u een oplossing te bedenken. Hierbij kunt u uitgaan dat er voor een vervangend artikel gekozen gaat worden.

Hopende dat u hierbij voldoende ingelicht te hebben.

Team Active Care - Dixons

Ook een klacht indienen over Dixons ?