Klacht Dixons : kapotte laptop gebracht voor reparatie nooit meer terug gekregen

Klachtnummer
# 162736
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik word door zowel Dixons als door hun repair center Harmony van het kastje naar de muur gestuurd.
Sept 2015 en laptop gekocht die in Feb. 2016 kapot ging we krijgen gemengde berichten in de trend van : jullie krijgen een nieuwe - je krijgt je geld terug - jullie laptop is op millieu vriendelijke wijze vernietigd.
laatste bericht van Harmony was 29 Maart dat de laptop naar ons huis adres kwam ik meteen gebeld en zeggen ze hij ligt op ons hoofd kantoor maar komt eraan, weer gebelt zeggen ze dat de laptop is gecrediteerd, en Dixons zegt niets meer. dit alles speelde voordat Dixons.. failliet ging.
Wij en onze dochter tasten in het donker zonder enige uitzicht op een goede afhandeling.
Jan Cruijs

Gewenste oplossing

graag een nieuwe laptop of het aankoop bedrag € 399,= terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dixons ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen