Klacht Dixons : Loze belftes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 158886
Gebruiker
numberone
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 25-02-2016 via site gereserveerd 2 spellen voor de PS 4 voor filiaal Ridderkerk.
Deze zijn op voorraad en kunnen afgehaald worden. Helaas NIET op voorraad bij genoemd filiaal, ondanks opgave dat er van elk spel nog 2 op voorraad moeten zijn.
Op 03-03-2016 wederom voorraad gecheckt op site en tot mijn verbazing nog steeds 2 exemplaren op voorraad bij filiaal te Ridderkerk. Opnieuw besteld en betaald, wordt ook bevestigd dat ik deze 2 spellen per direct kan komen ophalen bij filiaal Ridderkerk. Toch maar even gebeld met klantenservice en deze bevestigen dat er inderdaad nog 2 exemplaren op voorraad moeten zijn , dus geen probleem. Ik krijg alsnog een bevestiging als ik deze bestelling kan komen ophalen. Krijg nu de melding dat mijn betaald bedrag gecrediteerd gaat worden en de spellen NIET meer leverbaar zijn. Dit is tegenstrijdig met de opgave op internet, daar zijn beide spellen NOG STEEDS als zijnde op voorraad bij filiaal e Ridderker. (07-03-2016 !).
Schande ! Ungeloofwaardig

De oplossing

Mij duidelijk blij gemaakt met een dooie mus. Site wordt NIET up to date gehouden door filiaal manager. Zelfs vandaag staan beide games nog op voorraad bij dit filiaal !. Een tegoed bon is op zijn minst een adequate compensatie !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    numberone
    Datum
    geheel GEEN reactie van Dixons ontvangen- niet anders verwacht, zeer klant onvriendelijk- mooie beloftes , maar in de praktijk stelt dit NIETS voor- terecht dat Dixons afhaakt en de winkels gesloten zijn - voor mij dikke pech!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
numberone
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dixons ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen