Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Dixons : Loze belftes
Details
Klacht
Op 25-02-2016 via site gereserveerd 2 spellen voor de PS 4 voor filiaal Ridderkerk.Deze zijn op voorraad en kunnen afgehaald worden. Helaas NIET op voorraad bij genoemd filiaal, ondanks opgave dat er van elk spel nog 2 op voorraad moeten zijn.
Op 03-03-2016 wederom voorraad gecheckt op site en tot mijn verbazing nog steeds 2 exemplaren op voorraad bij filiaal te Ridderkerk. Opnieuw besteld en betaald, wordt ook bevestigd dat ik deze 2 spellen per direct kan komen ophalen bij filiaal Ridderkerk. Toch maar even gebeld met klantenservice en deze bevestigen dat er inderdaad nog 2 exemplaren op voorraad moeten zijn , dus geen probleem. Ik krijg alsnog een bevestiging als ik deze bestelling kan komen ophalen. Krijg nu de melding dat mijn betaald bedrag gecrediteerd gaat worden en de spellen NIET meer leverbaar zijn. Dit is tegenstrijdig met de opgave op internet, daar zijn beide spellen NOG STEEDS als zijnde op voorraad bij filiaal e Ridderker. (07-03-2016 !).
Schande ! Ungeloofwaardig
Gewenste oplossing
Mij duidelijk blij gemaakt met een dooie mus. Site wordt NIET up to date gehouden door filiaal manager. Zelfs vandaag staan beide games nog op voorraad bij dit filiaal !. Een tegoed bon is op zijn minst een adequate compensatie !- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.