Klacht Dixons : Niet-levering iPad ivm foutief voorraadsysteem, slechte compensatie

BUwe

Het inmiddels bekende verhaal: iPad 3 met 32Gb +Cell besteld voor 299,-. Prijs is correct, maar het voorraadsysteem werkte (bleek achteraf) niet naar behoren. Hierdoor bleek mijn bestelling achteraf niet meer verwerkt te kunnen worden. Dixons biedt een couponnetje van 5-10% bij aankoop van een andere iPad tegen volle prijs. Onaanvaardbaar.

Op de pagina van de iPad stond überhaupt nergens Op = Op. Maar al had dat er gestaan, als ik zie dat ik kan bestellen in een verondersteld realtime systeem (andere producten zijn vaak 'niet meer leverbaar') dan mag ik ervan uit gaan dat er voorraad is. Volgens hun voorwaarden zal men zich nu inspannen een vervangend product aan te bieden. Ik ben benieuwd. Een kortingsbonnetje wat je bij andere bedrijven krijgt als je jarig bent of je inschrijft voor een nieuwsbrief is in elk geval ver onder de maat.

Zoals ze in hun eigen Algemene Voorwaarden beloven: een vervangend product. Een iPad 3 of hoger met 32Gb en Cell, of een variant of vergelijkbaar product.

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BUwe
    Dixons heeft nu een ridicuul alternatief geboden: VIP-toegang bij een magazijnleegverkoop in Almere. Dus ik mag als goedmaker voor 27 euro om 7 uur op de trein stappen om nog net een magazijn in te lopen waarvan ik niet weet wat erin ligt, wat de kortingen zijn en wat de beloofde kassakorting dan inhoudt.

Ook een klacht indienen over Dixons ?