Opgelost door Dixons : Oplader lap top werkt niet. Dixons geeft geen garantie!!

Henk

Op 17 11 2014 hebben we een laptop gekocht bij Dixons. Een HP pavilion want dat was de beste koop bij de Consumentenbond. 3 december aan mijn dochter gegeven voor haar verjaardag, die is hem half januari gaan gebruiken want ik moest eerst nog office installeren. Na een paar dagen stopt hij: de oplader werkt niet. Medewerker van Dixons Gouda probeert hem te repareren, zegt vervolgens dat het schade is en zegt dat we een nieuwe kunnen kopen voor 40 euro of opsturen voor reparatie maar dan kan het 90 EURO kosten! Het ding heeft nooit gewerkt en wij hebben hem uitsluitend in de lap top gestoken hetgeen normaal gebruikers gedrag is. In de stekker zit een dun naaldje, als die niet precies in het midden zit verbuigt hij en werkt de oplader niet meer.

Ik heb zelf het naaldje in de stekker kunnen centreren, dus nu werkt het, maar ik durf de oplader niet uit de laptop te halen. Volgens mij is het niet de bedoeling dat een oplader altijd in een laptop blijft zitten!? Ik wil dus graag een nieuwe oplader waar ik gewoon recht op heb. Ik heb gebeld met de klantenservice van Dixons NL Shiane, die zei dat ik bij normaal gebruik recht heb op garantie, maar daarvoor moet ik naar de winkel in Gouda en die werken niet mee.

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Dixons
    Geachte heer Henk Vroege,Allereerst wil ik beginnen met het feit dat ik het vervelend vind, dat de lader van de laptop niet lijkt te functioneren.
    Ik wil u vriendelijk verzoeken om uw klacht te mailen naar klantenservice@dixons.nl, zodat wij samen kunnen kijken naar een oplossing.Met vriendelijke groet,Team Active Care - Dixons
    Henk
    Ik vind het onbegrijpelijk dat Dixons de klacht niet in behandeling neemt en ik de klacht opnieuw in moet dienen. Ik vond het bedrijf tot nu toe al niet klant vriendelijk en dat wordt helaas opnieuw bevestigd.
    Dixons
    Geachte heer Vroege,Zoals besproken via e-mail contact is uw klacht over de notebook opgelost. Mochten er nog vragen zijn vernemen wij deze graag.Met vriendelijke groet,
    Team Active Care - Dixons
    Henk
    Klacht is op een prima manier afgehandeld.

Henk

Ook een klacht indienen over Dixons ?