Klacht Dixons : PS4 levering ontbreekt

Cold Ghost

Ik heb eind november mijn PS4 besteld, 400 euro versie + Battlefield 4 (ps4)
Ik heb sinds mijn bestelling niets gehoord over de levering.
Volgens: http://www.techmania.nl/4994/mycom-dixons-derde-levering-ps4-vandaag-vierde-levering-eind-januari/ zou de vierde levering zijn in januari a februari. bij de hoeveelste levering zijn jullie al? belangrijker nog in welke levering zit ik?
Volgens:http://www.gamereviewer.nl/update-18-februari-nieuwe-playstation-4-levering-bestel-hem-direct/
zou ik hem binnenkort krijgen maar ik hoor er steeds niets over. Ik zou willen weten tot aan welke bestel datum is uitgeleverd, hoeveel ps4 per levering worden geleverd en hoeveel leveringen er per maand/week zijn. Het graagst zou ik willen weten wanneer ik mijn ps4 kan ontvangen.
Deze vragen werden niet beantwoord toen ik ze naar de klantenservice stuurden. Zij reageerde bovendien pas op mijn tweede mail en mijn vragen werden ontweken.
Het is GEEN! killzonebundel.

Ik wil graag dat mijn vragen duidelijk worden beantwoord. Dan ook alle vragen exacte antwoorden waar ik wat mee kan. Onduidelijke antwoorden als levertijd onbekend, we zijn totaal afhankelijk van Sony voor ps4-leveringen en de ps4 is slecht leverbaar, daar kan ik niets mee.
Ik wil daarnaast op zijn minst een indicatie van mijn levering willen hebben.

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Dixons
    Geachte heer,Helaas kunnen wij u nog geen indicatie geven. Hoeveel PS4 orders wij kunnnen uitleveren hangt af van hoeveel orders wij vanuit Sony Nederland mogen ontvangen.Uiteraard brengen wij u op de hoogte zodra er meer bekent is.Hopende u hiermee voldoende ingelicht te hebben.Met vriendelijke groet,Team Active CareActive Care (maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur)
    Postbus 21460,
    3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
    Cold Ghost
    Mijn vragen worden weer ontweken.
    Jullie kunnen mij toch wel op zijn minst vertellen tot welke datum aan pre-orders is uitgeleverd? Ik heb mijn ordernummer gegeven dus dan kunnen jullie wel uitzoeken hoeveel leveringen er werkelijk zijn gedaan en tot welke datum. Hoeveel mensen zitten nog voor mijn order?
    Jullie reactie hierboven is waardeloos. Er moet toch wel iets bekend zijn.
    Cold Ghost
    De ps4 was vandaag geleverd eindelijk.
    Het was het wachten waard. Dixons hoef ik voorlopig niet.

Cold Ghost

Ook een klacht indienen over Dixons ?