Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Dixons : Tablet opgestuurd ter reparatie en al herhaaldelijk toegezegd dat hij volgende week wordt terug gestuurd maar nog steeds niets .
Details
Klacht
In 2014 heb ik een tablet gekocht bij Dixons Nieuwegein. Iets meer dan een jaar later ging de tablet kapot. Dixons was inmiddels failliet gegaan en had bijna geen fysieke winkels meer. Na overleg met Dixons de tablet opgestuurd. Hij is op 13 mei jl. afgeleverd op het door Dixons opgegeven adres. ondanks herhaalde toezeggingen dat de tablet binnen een week gaat worden opgestuurd nog steeds geen tablet ontvangen. Het lukt nu niet om nog contact te krijgen. Op mailtjes wordt ook niet meer gereageerd.Gewenste oplossing
De gerepareerde tablet graag terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.