Klacht Dixons : Verzonnen kroting en leverdatum

Tibbetut

In de winkel voor HP-laptop Envy X360.
Zie folder liggen dat op ALLE laptops van HP vanaf maandag korting geldt. 20% van € 559, lijkt me wel leuk.
Kijk maandag op de site: geen korting.
Na bellen krijg ik 10% korting, want ALLE was toch niet alle. Bestel ondanks dat ik weet dat recht heb op 20% korting. Kijk dinsdag op de site: Laptop wordt nu aangeboden van € 669 voor € 559. Schurken zijn het.
Levertijd was eerst 3 januari, nu onbekend. 3 januari gebeld. Komt waarschijnlijk pas op 9 januari (misschien). Dixons: geniet van de laptop en ajb snel mijn geld terug.

Aan de ene kant snel de laptop en de 20% korting. Maar aan de andere kant zou ik bij Dixons geen batterij meer willen kopen,

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Dixons
    Beste Marcel. Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden over het feit dat de prijs van het artikel niet correct op de website was vermeld. Helaas hebben wij de HP-laptop Envy X360 niet meer in ons assortiment waardoor we het niet meer kunnen uitleveren.Wij willen u graag alsnog helpen. Als alternatief willen wij de Lenovo Flex 2 15" i5-4210U voor u aanbieden. Het desbetreffende laptop heeft nagenoeg hetzelfde specificaties.Mocht u hiermee akkoord willen gaan dan vernemen wij graag van u.met vriendelijke groet,Team Active Care
    Tibbetut
    Raar, maar wat zou die dan moeten kosten?
    En kan ik hem dan in Delft afhalen?
    En wanneer?
    Dixons
    Beste Marcel. De laptop kost 579 euro maar ik wil de laptop voor u voor 550 euro aanbieden. Als ik het voor u vandaag reserveer dan kunt u het morgen in Delft ophalen.met vriendelijke groet,Team Active Care
    Tibbetut
    Hmm jammer. Als ik hem voor dezelfde prijs kan krijgen als de HP (€ 494 na "korting") vind ik dat het overwegen waard. En dat zou gelet op de hele gang van zaken ook een redelijk aanbod zin.
    Dixons
    Helaas zullen wij niet ingaan op uw aanbod. Wel kunnen we u als alternatief een kortingscode van 25 euro aanbieden. Mocht u alsnog willen ingaan op onze eerst aanbod dan verneem ik graag van u. Meer dan dat kunnen wij helaas niet meer voor u kunnen betekenen.met vriendelijke groet,Team Active care
    Tibbetut
    Zeer teleurstellend. Wel een bestendige gedragslijn. Korting verzinnen, niet leveren, traag reageren. Zal mijn ervaringen met liefde delen via Social Media en mijn websites.

Ook een klacht indienen over Dixons ?