Klacht Dixons : VVV bonnen niet kunnen verzilveren

Hetty

08.10.2013 VVV bonnen ad. 320,00 ( augustus 2013 ) niet mee kunnen betalen,had een tablet Microsoft gekocht ad. 386,00 voor mijn jubileum. Bij de bonnen zat een flyer met ook Dixon er op. Volgens medewerker doet Dixons niets meer met deze bonnen sinds 01.01.2013. Heb nu mijn bonnen nog en 386,00 armer. Dit is toch te zot voor woorden.
HELP!!!!!!!!!!!!!!!

Graag mijn VVV bonnen ad. 320,00 terug storten op mijn rekening.

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Dixons
    Geachte mevrouw H. Hester,Bedankt voor uw email.Wat jammer om te lezen dat u een naar gevoel heeft overgehouden aan een bezoek in 1 van onze winkels.
    Ik lees echter dat mijn collega's daar u goed hebben geïnformeerd.Wat betreft het aannemen van de VVV bonnen spijt het mij om te lezen dat u zich niet goed geïnformeerd voelde m.b.t. het in wisselen van deze bonnen.
    Wij hebben deze samenwerking per 01.01.2013 stopgezet en hebben alle informatie over het aannemen van deze bonnen van onze website gehaald en dit geldt ook voor onze winkels.
    De VVV heeft dit in opdracht van Dixons ook van haar website gehaald zodat dit duidelijkheid schept voor de consument.De VVV heeft boekjes waar de informatie over deze acceptanten wellicht niet "up 2 date" zijn t.o.v. de website die zij beheren, maar op de website van de VVV onder het kopje disclaimer punt 3 geven zij aan niet verantwoordelijk te zijn voor wijzigingen die plaats kunnen vinden.Voor lokale acceptanten:
    http://www.vvvcadeaubon.nl/cadeaubon-gekregen/lokale-acceptanten/ Voor landelijke acceptanten:
    http://www.vvvcadeaubon.nl/cadeaubon-gekregen/landelijke-acceptanten/ Wij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor de onjuiste informatie welke via andere kanalen verstrekt worden dan ons eigen.
    Helaas kunnen wij u i.v.m. de bovengenoemde reden, dan ook geen credit verstrekken.Mocht u een klacht hebben over de vermelding in de VVV folder dan verzoeken wij u om uw klacht kenbaar te maken bij de VVV.
    Ik stel dan ook voor om deze klacht af te sluiten.Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,W. de Groot
    Active Care - Dixons
    Basgroup

Ook een klacht indienen over Dixons ?