Klacht Dixons : Weigeren om Laptop uit folder te leveren

Peter van den biggelaar

In de folder van Dixons staat een laptop Asus F751LDV, i5 processor en 8Gb intern geheugen. Prijs €529: een mooie aanbieding!
Bij aankomst in de winkel beroept men zich op het feit dat er een drukfout is gemaakt. Via de site kom je uit bij een ander type (i3 processor, 6Gb intern).
Diverse malen contact gehad met de "klantenservice" per telefoon en mail. Daarbij deels zeer onfatsoenlijk benaderd, oa met de opmerking dat "U zich maar bij de Consumentenbond moet melden" . Bij deze dus.
Volgens het consumentenrecht moet men een aanbieding voor de geadverteerde prijs leveren indien de consument aan kan nemen dat de prijs redelijk is: dat is hier duidelijk het geval!

Levering van de laptop F751LDV met i5 processor en 8Gb intern geheugen tegen de geadverteerde prijs van €529

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Dixons
    Geachte Peter van den Biggelaar,

Vervelend om te vernemen dat u bent doorverwerzen naar de consumentenbond, het is zeer zeker niet de bedoeling dat onze medewerkers op de klantenservice op die manier te werk gaan.Wij willen dit dan ook intern graag uitzoeken.

Graag willen wij u vriendelijk verzoeken om uw klacht te sturen naar het klachtenteam.
    klantenservice@dixons.nl
    Hier zal de klacht direct in behandeling worden genomen en zullen wij samen kijken naar een passende oplossing.

Excuses voor het ongemak.

Team Active Care - Dixons

Ook een klacht indienen over Dixons ?