Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Dixons : Wil van contract tv af, dus niet aan het einde kopen of automatisch met een jaar verlengen.
Details
Klacht
Wil mijn contract huur tv niet verlengen. Contract loopt af op 27-02-2021. Dus maand van tevoren moet je hem beëindigen.Mail gestuurd dat ik hem niet wil verlengen en krijg een bevestiging dat ik binnen een werkdag bericht krijgt. Gebeld en nu willen ze dat ik hem koopt maar wil gewoon dat ze hem op komen halen ,einde contract. Ze zeggen dat ze bericht hebben gestuurd maar geen bericht ontvangen. Staan hier in huis 4 computers met verschillende e-mail programma's maar geen bericht,ook niet in de spambox. k heb nog nooit een bericht van andere bedriven enz. niet ontvangen, eerder teveel. Dus als dit zo door blijft modderen zit ik automatisch na 27-01-2221 nog een jaar aan een tv vast wat ik niet wenst, mooie tactiek.
Heb nog een e-mail gestuurd en gevraagd of ze hem naar mijn gmail adres willen sturen maar geen bericht...
Gewenste oplossing
Dat ik een e-mail ontvangt met een bevestiging dat ze de tv einde contract op komen halen. Dit kan op 1 van de 3 e-mail adressen die ik door heb gegeven. Of alle 3 inclusief van mijn vrouw die ik door heb gegeven.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.