Klacht Dixons : dixon bestel betaal 2014 wordt niet geleverd en nog steeds geen geld terug in 2016!!!

Klachtnummer
# 159069
Gebruiker
DIXONS GEDUPEERDE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de Ubisoft the Division gekocht en vanzelfsprekend betaald op 11/11/2014. Dit spel kon nog niet geleverd worden, ik moest maar wachten op de levering. Omdat het allemaal zo lang duurde heb ik mijn geld teruggevraagd.
Mij werd afgelopen maand verzekerd dat ik dit geld binnen 5 dagen op mijn rekening zou aantreffen!
Tot mijn grote verbazing is Dixons failliet gegaan en is er een doorstart gemaakt. Navraag bij Dixons leverde slechts op dat ik mij bij de curator moest melden. Met andere woorden; ik kan fluiten naar mijn geld! Ik heb sterk het vermoeden dat Dixons ten tijde van de aankoop en mijn betaling wel wist hoe de vlag er intern bij stond. Ik voel me behoorlijk opgelicht door Dixons, een zogenaamde betrouwbare internet-leverancier. Mijn advies aan een ieder, niet kopen bij Dixons op internet!
Op zijn internetsite spullen te koop aanbieden om vervolgens het geld uit mensen hun zak te halen uitgeeft en niet terug te betalen noem ik dit ordinair stelen en oplichterij

De oplossing

Betaal mijn geld terug na 16 maanden ik ben geen bank die renteloze leningen verstrekt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dixons ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen