Klacht Dixons : Dixons geeft totaal geen gehoor aan mijn e-mails.

Klachtnummer
# 253184
Gebruiker
geravo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de afgelopen maanden ruim 3/4 keer per mail het verzoek aan Dixons gedaan, om mij kopieën van al mijn aankoopfacturen digitaal door te sturen. Ik Geen een keer heb ik een reactie gehad op mijn verzoek. He-le-maal niks. Ik heb een defect product en ik wil deze ter reparatie aanbieden. Vroeger kon ik alle facturen in Mijn account downloaden, maar de "oude" Dixons is niet meer. Vanmorgen dan maar gebeld naar de "nieuwe" Dixons, krijg ik een ontzettend chagrijnige mevrouw aan de lijn die totaal niet wilde helpen zegt ook lekker bot "ja als wij niet reageren hebben wij niks gehad hé". Ik moest maar een mail versturen naar "garantie@dixons.nl" nou prima ik dus mijn verzoek mailen krijg je terug dat dit e-mailadres niet bestaat. Contact is gewoonweg onmogelijk.

De oplossing

Ik wil binnen een termijn van vandaag en 7 dagen al mijn facturen van alle aankopen die ik ooit bij Dixons heb gedaan digitaal in PDF formaat in mijn mailbox hebben.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dixons ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen