Klacht Dixons : Dixons weet niet wat service is en denkt boven de wet te staan!

Klachtnummer
# 172609
Gebruiker
M. de Wit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Waardeloos bedrijf. Eind februari ging mijn tablet die op dat moment 5 maanden oud was. Precies in de periode dat het met de Dixons winkels niet goed zou aflopen. Na 2 reparatiepogingen van Dixons deden ze verder niets. Zeer, zeer stroeve communicatie deed mij proberen te laten repareren door Samsung zelf. Ook die heeft na de 2e poging de handdoek in de ring gegooid en besloot om te crediteren naar Dixons. Maar geld terug geven of je best doen voor een klant? Nope!! Uiteindelijk heb ik nu na 81 DAGEN een splinternieuwe tablet gekregen van SAMSUNG nederland omdat zij ook vonden dat de communicatie met Dixons erg stroef tot nihil was. Ik zal nooit meer iets kopen bij Dixons en iedereen willen adviseren hetzelfde te doen. Dat zal je een hoop ellende besparen wanneer er iets mis gaat. "Dixons, kijk is naar COOLBLUE en leer daar van".

De oplossing

Het is nu eindelijk opgelost door Samsung zelf. Maar totaal niet te danken aan jullie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dixons ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen