Klacht Dixons : Kapotte smart cover waar Dixons geen garantie op wil geven

Klachtnummer
# 195791
Gebruiker
Sander van den Berg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb omgeveer 2 jaar en 11 maanden geleden aan Apple iPad en een Apple smart cover gekocht bij Dixons in Meppel. Dixons bood destijds aan, staat ook duidelijk op de kassabon die ik nog steeds heb, dat ze op apple producten 3 jaar garantie bieden. Mijn product is zonder reden stuk gegaan in deze periode.

Ik heb Dixons gebelt en kreeg gelijk Nee dat doen wij niet meer. Er werd vertelt dat ik maar naar Apple moet. Ik heb niks met Apple te maken. Ik heb mijn product bij Dixons gelocht dus zij moeten mij die garantie geven. Ookal ben ik mij zeer bewust van het fiet dat Dixons falliet is, verkopen zij nog steeds producfen via de webshop

Ik wil daarom graag een vervangend product of het aankoop bedrag retour.

De oplossing

Geld terug (39,00) of een vervangend product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dixons ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen