Klacht Dixons : Tablet opgestuurd ter reparatie en al herhaaldelijk toegezegd dat hij volgende week wordt terug gestuurd maar nog steeds niets .

Klachtnummer
# 175062
Gebruiker
Gedupeerde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2014 heb ik een tablet gekocht bij Dixons Nieuwegein. Iets meer dan een jaar later ging de tablet kapot. Dixons was inmiddels failliet gegaan en had bijna geen fysieke winkels meer. Na overleg met Dixons de tablet opgestuurd. Hij is op 13 mei jl. afgeleverd op het door Dixons opgegeven adres. ondanks herhaalde toezeggingen dat de tablet binnen een week gaat worden opgestuurd nog steeds geen tablet ontvangen. Het lukt nu niet om nog contact te krijgen. Op mailtjes wordt ook niet meer gereageerd.

De oplossing

De gerepareerde tablet graag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dixons hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dixons ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen