Klacht Diycar.nl: geen levering van bestelling ontvangen

Klachtnummer
# 390237
Gebruiker
EersteBoot#181
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst ( 17-08-19 ) en er heeft geen levering plaatsgevonden
bij het eerste contact met met het bedrijf worden er excuses aangeboden met de melding dat de bestelling eerstvolgende maandag verstuurd zou worden
nogmaals geen levering ontvangen.
verder contact gezocht maar geen antwoordt meer ontvangen

De oplossing

levering versturen of terugstorten van het betaalde bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diycar.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Diycar.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen