Klacht DJI: Ik voel me onterecht behandeld door DJI met zicht op garantie

Klachtnummer
# 389566
Gebruiker
F. Scheplitz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn drone (dji mavic pro) is tijdens het vliegen disconnected en te water gegaan. DJI zegt na onderzoek dat het een techniche fout is. Helaas kan ik niet worden geholpen omdat mijn garantie 3 maanden geleden is verlopen (24mnd). Ik vind het onterecht dat zulk dure drone (1100euro) met een fatale technische fout 3 maanden na afloop van de garantie niet meer wordt vervangen.

De oplossing

Ik wil dat de klacht weer opnieuw wordt bekijken en dat DJI met een gepaste oplossing komt bv vervangen van de drone tegen een gelijkaardige drone.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DJI hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DJI?