Opgelost door DJI: Sturen niet op wat ze beloven.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 629172
Gebruiker
RvanLoon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Drone voor reparatie aangeboden. DJI geeft in het systeem aan een nieuwe drone te versturen. Hiervan gegevens ontvangen en een UPS tracking code. Drone is echter niet aan UPS aangeboden voor verzending. Dit al diverse keren gemeld. Hierop werd eerst snel gereageerd. Maar er gebeurd niks…..

Gewenste oplossing

Communicatie loopt zeer moeizaam. Laat DJI het probleem oplossen.
Ik verwacht de levering van een nieuwe drone. Hiervoor is immers betaald!
Geboden oplossing
DJI heeft inmiddels een onderzoek ingesteld. ( na 1 week). Verwachte tijd voor afhandeling ca. 4 tot 8 werkdagen. Er is toegezegd dat er opnieuw een nieuw exemplaar wordt verzonden als de pakket niet wordt gevonden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DJI hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DJI?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen