Klacht DJStunter.nl: Dit is een partij waar je met eventuele retourzendingen niet op kunt vertrouwen.

Dennis

Ik heb een Ibiza Sound PORT-TFT12 mobiele oplaadbaar karaokesysteem met TFT scherm besteld. Cadeau voor mijn vrouw.
Was niet helemaal haar smaak. Dus retour (aangetekend) en een andere besteld. Die was wel naar wens.
Krijg nu te horen dat de eerste bestelling niet geretourneerd kan worden vanwege de beschadigingen aan het apparaat. Er zijn 5 foto's gemaild met de beschadigingen. Bij ons thuis heeft is die voor 5minuten de doos uit geweest en is vervolgens weer netjes de doos ingegaan.
Het is gewoonweg niet mogelijk dat de beschadigingen zijn ontstaan tijdens het vervoeren van de verpakking. Het waren flinke schaafplekken en een afgebroken microfoonhouder.

Wat was de reactie? Of ik nog wat geld wil overmaken om een beschadigde, niet gewenste product weer terug naar ons te zenden.

Dit is een partij waar je met eventuele retourzendingen niet op kunt vertrouwen. Je loopt een groot risico dat wanneer je iets opstuurt (met kosten), je het terug moet nemen (met kosten) en dat je dan met een beschadigde apparaat zit die je niet eens wilt.

Mijn eerste bestelling terugnemen en het al betaalde bedrag terug storten.

DJStunter.nl
    Beste Heer/Mevr Kalkman,

Wanneer u een product netjes retour zend wordt hier absoluut niet moeilijk over gedaan en wordt deze netjes aan u gecrediteerd. Zoals per mail aangegeven (met foto's) is het product verre van netjes bij ons retour gekomen, hierdoor kunnen we deze ook niet accepteren. Een product dient in nieuwstaat retour te komen, indien dat niet het geval is kunnen we deze ook niet meer verkopen aan andere klanten. Hierbij stuur ik u nogmaals de foto's zoals het product bij ons retour is gekomen. We zijn altijd bereid om mee te werken, enkel kan een product in deze staat gewoonweg niet retour.

DJ Stunter

Dennis
Wanneer ik een product netjes retour zend? Dat heb ik gedaan! (het adres op de doos zetten uitgezonderd). U kunt de foto's naar mij toe mailen, maar schade gevallen is gewoonweg niet door mijn toedoen gebeurd. U geeft aan altijd mee te werken. Waaraan dan? Een beschadigd product terug te zenden (tegen betaling) dat ik niet hoef? Waarin zit dat meewerken?

Ook een klacht indienen over ?