Klacht DJStunter.nl: DJ Stunter Never Nooit Meer. Geen klantenservice

sad Niet opgelost
D. Reintjes

Om product te testen moesten we dit eerst in elkaar zetten. Hierdoor ontstond er meteen schade aan product. Zegt iets van kwaliteit natuurlijk. Wij waren niet tevreden over product. Teruggestuurd maar werd niet geaccepteerd. Ik had best een compromis willen sluiten maar NIETS was mogelijk. Ik had het product beschadigd...Hierdoor ook nog 2 keer extra verzendkosten moeten betalen. Dus voor mij never nooit meer dj stunter. Was een goede aanbieding maar volgende keer betaal ik liever iets meer en bestel bij de bekendere websites. Betere ervaringen mee.

DJStunter.nl
    Beste Heer/Mevr Reintjes,

Zoals aangegeven is het product beschadigd bij ons retour gekomen. Hierdoor is deze voor ons ook niet meer te verkopen. Een product mag ten alle tijden getest worden, maar dan dienen er uiteraard geen beschadigingen op te komen. Daarom hebben we u tegen betaling van de verzendkosten uw product retour gezonden. In die bijlage nogmaals de foto's.

Dertronics / DJ Stunter

D. Reintjes
Het product is teruggestuurd waarvoor ik weer de verzendkosten heb betaald. Het product was alleen in elkaar gezet. Als dit schade met zich meebrengt zegt dit iets over de kwaliteit. Hier hoor ik niets over. Blijven alleen maar zeggen dat er geen beschadigd (gebruikssporen) product teruggenomen wordt. Gedeeltelijk begrijp ik dat. Daarom heb ik gevraagd om een compromis. Fifty Fifty had ik acceptabel gevonden.

Ook een klacht indienen over ?