Klacht DJStunter.nl: DJStunter probeert mij een oud apparaat te verkopen als nieuw

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436319
Gebruiker
R
Datum
2 reacties

Details

De klacht

DjStunter

Hallo Mensen kijk uit. Onlangs een lamp besteld. Chauvet EZlink. Nadat deze lamp bij mij aangekomen is heb ik direct de lamp aangezet en kwam tot de conclusie dat deze niet goed functioneerde. De lamp gaf een hoog frequentie geluid wanneer het aan stond.
Gelijk een filmpje gemaakt en gemaild. Daarna de lamp direct in de doos gedaan en gewacht op het RMA. Reactie van DJStunter was dat dit geluid normaal was, maar een pieptoon op ongeveer 10khz is echt niet fijn om aan te horen en dit klopte volgens mij niet.
Ik heb de lamp teruggestuurd in een goede omdoos met dempingsmateriaal.
Bij ontvangst door DJStunter bleek er meer aan de hand te zijn. Een klepje zat los en iets was verbogen. Het apparaat was opengemaakt.
Hun conclusie was dat ik de lamp uit elkaar heb gehaald.
Ik krijg mn geld dus niet terug.
Ik heb hen direct gebeld en ze vertelde mij dat ik de lamp kapot heb gemaakt en dat zij de retourzending niet accepteren.

DJstunter heeft mij een kapotte lamp gestuurd. Ik heb dat gemeld, maar omdat ik de andere mankementen niet heb opgemerkt, was het alsnog allemaal mijn schuld.
Ik bestel een jaren bij BAX-shop en heb daar nog nooit een probleem gehad. 14,5 jaar hetzelfde account op marktplaats. Dit is te checken, ze hebben mijn gegevens. Doen ze niet.

Verkoopt DJStunter oude partijen of mankementen als nieuw? Deze was er waarschijnlijk doorheen geglipt. Ik zie geen andere verklaring. DJstunter is niet geïnteresseerd om te achterhalen hoe een klant zomaar z’n geld zou weggooien door de boel open te schroeven. Terwijl ik al een RMA had gekregen en dus kosteloos de boel nog retourneren.
Waarom zou ik de boel openschroeven?
Totaal onlogisch.

Nee, er is hier meer aan de hand en als DJstunter enige waarde hecht aan hun bedrijf, nemen ze deze klacht serieus en zoeken ze uit wat er is gebeurt. Wellicht dat hun leverancier wel een steekje heeft laten vallen.

De oplossing

Ik wil dat DJStunter de klacht serieus onderzoekt.

2 reacties

  1. Auteur
    R
    Datum
    Ik wil dat DJStunter de klacht serieus onderzoekt.
  2. Auteur
    DJStunter.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Hr. Janmaat,

    We hebben uw bestelling nieuw verzonden en deze is beschadigd door ons retour ontvangen, waarbij de schade ook niet door transport ontstaan kan zijn.
    In de bijlage upload ik de foto's zoals deze ook al naar u verzonden zijn geweest.

    We hebben u aangeboden om de beschadigde lamp terug naar u te sturen, waarna u deze evt nog zou kunnen gebruiken, indien u dit wenst vernemen we dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    DJ Stunter

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste DJStunter, Jullie hebben geen nieuwe lamp gestuurd. Dat is een leugen. Hij was al kapot bij ontvangst. Dat heb ik gemeld. De foto's heb ik gezien. Niet door mijn toedoen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DJStunter.nl?