Klacht DJStunter.nl: En speaker defect

Oscar

Mijn ervaring met DJ STUNTER is niet zo best heb in december numark sprekers gekocht en ging ze testen en bleek dat er een speaker het niet goed doet er zit en trilling in en heb contact met ze op genomen en kon ze treug sturen voor reperatie en ze zoude ze nakijken en daar ging ok nog is bijna twee maanden overeen dat ik ze weer treug kreeg en ze hebben ze nagekeken en konden niks vinden dus ik kreeg de speakers treug met MEER KOSTEN DiE IK ERBIJ MOEST BETALEN zijn ze nog niet goed en nog steeds het zelfde probleem maar heb van meerdere mensen gehoord dat ze de zogenaamde reperatie doen en dan je spullen gewoon treug sturen en je bent dan weer verplicht geld er voor te betalen terwijl nergens on een mail of telefonische dat word aangegeven echt belagenlijk en betaal je niet krijg je je spullen ook niet treug en je word nog heel belachenlijk telefonische geholpen MENSEN PAS OP MET BESTELLEN BIJ DJ STUNTER ZE LEVEREN GEEN GOEDE SERVICE EN GEEN GOEDE SPULLEN EN BELAGENLIJK DAT DEZE ZAAK ZO KAN VOORTZETTEN !!!!!!! mvg OSCAR

Dat is anders speakers krijgen en iets met en compensatie met wat ik teveel heb betaald

Beste heer / mevrouw Pieters,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad over het probleem. Zoals besproken heb ik een antwoordnummer per mail toegezonden en gaat we dit netjes voor u oplossen zodat u een speakerset heeft die geen problemen vertoond. Mijn collega's hebben deze toentertijd uitvoerig getest en geen probleem kunnen vinden. De kans bestaat dus dat het aan een andere factor ligt, maar dat gaan we uiteraard tot op de bodem voor u uitzoeken!

Hoi
    Ik ben nu net heel goed behandeld door u door de telefoon
    En ben blij dat we er nu goed uitkomen
    En we wachten het af mvg oscar en Nathalie
    Oscar
    Dj stunter is er nu mee bezig
    We moeten zien hoe we ze treug krijgen
    Beste Oscar,

Vandaag sturen we de speakers direct op naar Numark. We hebben deze intern getest en de linkerspeaker loopt aan wanneer deze op hoog volume staat met veel bass. Ik ga hier zoals beloofd zoveel mogelijk haast achter zetten zodat u de set zsm retour heeft.

Beste Oscar,

Zojuist hebben we de set retour gekregen vanuit Numark. Hun gaven aan geen probleem te kunnen vinden, ik heb er voor gezorgd dat ze alsnog de set omgeruild hebben zodat we er ook zeker van zijn dat het probleem zich niet meer voor doet bij u. We zullen deze vandaag direct naar u toezenden!

DJ Stunter

Ook een klacht indienen over ?