Klacht DJStunter.nl: Garantie tot aan de voordeur

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 432939
Gebruiker
Artibus
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Apparaat via de mail besteld.
Blijkt bij aankoop al defect te zijn.
5x gevraagd om een RMA-formulier om het te kunnen retourneren, maar ze houden zich compleet doof.
Mailen, bellen, papieren brieven, ze reageren nergens op.
Dan maar retour zenden zonder formulier, maar dan accepteren ze het pakket niet.
Een officiële vordering om tot een oplossing te komen helpt ook niet: Wordt totaal niet op gereageerd.
€ 200 in de sloot gekieperd; geld kwijt.
Het is te weinig om in rechten te treden, dat kost nog meer.
Daar rekenen ze dan ook op.

De oplossing

Ik heb recht (consumentenrecht!) op een werkend apparaat.
Niet meer en niet minder.

3 reacties

  1. Auteur
    Artibus
    Datum
    6 april 2020:
    Geen reactie van DJStunter Valkenswaard.
  2. Auteur
    Artibus
    Datum
    13 april 2020:
    Geen reactie van DJStunter Valkenswaard.
    Hun normale manier van doen.
    Nergens op reageren, niet op telefoontjes, brieven, mailtjes, niets.
  3. Auteur
    Artibus
    Datum
    19 april 2020:
    Geen reactie van DJStunter

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Artibus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Simpel: Ik wil een werkend apparaat ontvangen van DJStunter. Ik wil overleg met DJStunter; onder de radar blijven en totaal niet reageren is geen optie. Of, indien dit niet lukt, mijn € 200,-- terug. Dan krijgen zij het defecte apparaat terug.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DJStunter.nl?