Klacht DJStunter.nl: Krijg geen geld terug na retournering

Pascale Den Boer

Ik heb mijn pakket binnen het gestelde termijn retour gestuurd met een track en trace. Zoals zo velen heb ook ik mijn geld niet terug gekregen, omdat ze ook bij mij de smoes gebruiken dat het niet aangekomen os. Na meerdere emails heb ik nog steeds mijn geld niet terug van 60 euro en ben daar behoorlijk boos over. Ook met jurist gesproken en de postnl en zeggen beide dat het niet meer mijn verantwoordelijkheid meer is, omdat Ik bewijs heb van aflevering.
Graag zou ik nog steeds mijn geld terug ontvangen.

Geld terug storten waar ik recht op heb

DJStunter.nl
    Beste Pascale,

Zoals mijn collega heeft gevraagd ontvangen we graag het bewijs van aflevering en de handtekening van de collega die dit getekend heeft zodat we dit verder kunnen controleren en voor u afhandelen. Het pakket is helaas tot op heden nooit bij ons geleverd. Wanneer we een handtekening van de ontvangen hebben kunnen we hier verder onderzoek naar starten.

DJ Stunter
    Pascale Den Boer
    Er is niet voor getekend. Alleen het bewijs dat het bij jullie is afgeleverd. Dit is voldoende volgens jurist en postnl. ik ga dan ook niet akkoord met jullie reactie.

Pascale Den Boer
Er is geen oplossing geboden. DJ stunter snapt niet dat de verantwoording bij hun ligt, omdat postnl meld dat het bij hun afgeleverd is zonder mededelingen. IK WIL MIJN GELD TERUG Het is ook niet de 1e keer dat dj stunter probeert er onderuit te komen.

Ook een klacht indienen over ?