Opgelost door DJStunter.nl: Slechte afwikkeling retouren

content Opgelost
FLstudiocontroler

Een djcontroller FLstudio controller besteld.
Het was niet wat ik er van verwacht had dus ik wilde hem retourneren . Dit kon volgens Djstunter niet omdat er software met een licentie bij zat. Echter heb ik dit niet eens gebruikt, want ik had de software al in bezit.

Na enkele mails mocht ik het dan retourneren , dit netjes gedaan. Fotos gemaakt hoe hij is verzonden, alle plastic zat nog netjes op eventuele schermpjes.
En hij is misschien enkele uren uit de doos geweest. Kortom geheel onbeschadigd.
Een andere doos over de originele gedaan zodat de doos netjes bleef en dit opgevuld met schuim. Opgestuurd en na een week denk ik , ik zal ze eens mailen .
Krijg ik een email retour dat ze het apparaat hebben uitgepakt en dat het beschadigd is .
Met fotos van een hele rommelige omgeving en je kon duidelijk zien dat het plastic van een schermpje is gehaald en opnieuw erop is geplakt. Dit terwijl ik fotos heb waar dit absoluut niet het geval is. Ik heb deze fotos gemaakt omdat ze al zo moeilijk deden over het retourneren.
Ze vallen over een paar pootjes aan de onderzijde waar stof op zit. Serieus stof dus niet meer nieuw.
Hij lag nu in het magazijn te wachten tot ik hem weer op kwam halen. Of ik moest even geld over maken om het op te laten sturen.
Retouren was ook niet gratis. Wat een ontzettend slechte service, en het contact via de email is zo onbeleefd.

Ik heb het apparaat binnen een week terug gestuurd ( wet 14 dagen op zicht ) en geheel onbeschadigd, hij is misschien 2 uur uit de doos geweest, alle plastic etc die bv op het schermpje zat is er nooit afgeweest, het apparaat is gewoon nieuw. De software en licentie nooit gebruikt .

Ik ben nog nooit zo slecht en onterecht behandeld door een bedrijf. Ik zou hier echt nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen.

Ik wil mijn geld terug!

FLstudiocontroler
    Naar tevredenheid opgelost !

FLstudiocontroler
Opgelost en tevreden met de oplossing

Ook een klacht indienen over DJStunter.nl?