Klacht DJStunter.nl: slechte comminicatie zelfs onbeschoft - Slecht retourbeleid

ontvangst en retour zending microfoon 369,00
Detronics malt terug als je mailt
cadeau voor kleinkind Had er 1 gekregen - ontvangen stond voor de voordeur geen handtekening nodig blijkbaar. Niet uitgepakt
email gestuurd wat is retourtermijn - antwoord 14 dagen,stuur terug naar adres op faktuur. Week later ongeopend terug . Email : ik had geen retourfomulier gebruikt en het aangemeld. en nu was de retourtermijn verstreken zeiden ze. Uiteindelijk na telefoon terug gestuurd nog altijd in originele doos en retour formulier er boven op geplakt, Na een week weer terug., mijn vriend had de doos geopend zat niet eens piepschuim voor de doos in, Hij boos gebeld opnieuw getuurd .En wat schets mijn verbazing krijg dit bericht.

Een heel vreemd verhaal, laat 1 ding duidelijk zijn, wij nemen dit apparaat niet retour in deze staat. Het is duidelijk gebruikt, zelfs zitten er nog batterijen en is de kabel om de adapter gewikkeld. Daarnaast zijn er verschillende beschadigingen en is de koffer zelfs vuil.

De microfoon kan voor 12.95 retour gestuurd worden naar u.

@voor een doos die door ons nooit is open gemaakt@ deze ellende

En verder geen contact meer willen en niet meer op mijn emails reageren
In mijn 70 jaar ben ik nog nooit zo onbeschoft behandeld
van mij aowtje cadeau kleinkind in d sloot gegooid 400 euro

Dus nooit kopen het ruikt echt naar oplichting /Ze hebben nu mijn microfoon en 369 euro

geld terug

DJStunter.nl
    Beste Heer/Mevr van de Water,

Zoals zichtbaar op de foto's is het product beschadigd en gebruikt bij ons retour gekomen. Wij sturen onze producten nieuw in verpakking op. Indien een product gebruikt en beschadigd retour komt kunnen we deze uiteraard niet retour nemen, dat staat ook in onze voorwaarden verbruikt. We hebben u daarom ook aangeboden om het product tegen betaling van de verzendkosten retour te zenden. Hiermee gaat u niet akkoord. Op een beschadigd product kunnen we nou eenmaal geen geld retour geven. Het aanbod om deze tegen betaling van de verzendkosten het product retour te zenden staat nog.

DJ Stunter
    Het is bijna eng
    Een nooit geopende doos
    En ik heb het kapot gemaakt

3x heen en weer zonder fatsoenlijk antwoord

Nooit kopen

Het is gewoon eng
    Je hoort het wel eens op tv en zo

Nu was ik aan de beurt

gerestein4
Ben er klaar mee Kan er toch niks tegen doen Voor de 4e keer retour Graag zenden naaf dichtbijzijnde DhL punt . Kan iemand het pakje ophalen Kosten 5 euro En men moet er voor tekenen Geen post Nl zet het voor de deur En de verzekering die u er bij doet Is uw verzekering En mocht het weer fout gaan of niet aankomen dan moet ik weer met DJ stunter of Detronics aan de slag En ik weet nu uit ervaring dat dat geen enkele zin heeft Daarna zal ik het op Marktplaats zetten met de correspondentie er bij Misschien nog wat geld er uit Ga hier van leren dat ik gewoon beter naar een plaatselijke winkel kan gaan En eerst naar de klachten moet kijken Met vr gr Bets

Ook een klacht indienen over ?