Klacht DKG keukens : glaswand van oven in 1000 stukjes, binnen anderhalf jaar na aankoop.

Glaswand ETNA oven

Na aankoop van een keuken is bij de oven de binnenste glaswand verpulverd in 1000 stukjes, gewoon tijden het warmen van de aardappelen op 200 graden. De oven is pas anderhalf jaar oud. De wederverkoper en ovenleverancier (Etna) beroepen zich nu op het feit dat glas niet onder de garantie valt en dat er waarschijnlijk door ons toedoen eerst schade is gemaakt aan de glaswand en daarna is gesprongen. Dit is onzin! Schade is nu € 35,- voor en nieuwe glaswand en ongeveer € 170,- voor het monteren... Zowel keukenleverancier als ovenleverancier willen niet meewerken aan een nette (servicegerichte) oplossing.

Graag willen we zien dat er een nette servicegerichte oplossing komt vanuit de keukenleverancier of de leverancier van de oven. Alleen de boodschap ' we gaan niets voor jullie doen' trek ik slecht.

Wij vinden dat DKG keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DKG keukens ?