Klacht DKP dakkapellen: Na leveren dakkapel geen contact meer mogelijk, 15 jaar garantie???

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 324483
Gebruiker
ConsuW8>1jaar#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Augustus 2017 is bij ons een dakkapel geplaatst, wat op zich vlot en redelijk goed verliep. Na het plaatsen zouden we met 2 weken de horren krijgen, want die waren er nog niet. Tevens sloten de ramen niet helemaal goed en hingen iets scheef, waardoor we contact zijn gaan zoeken. De horren hoorden we niets meer van... Ik ben echt meer dan een jaar bezig geweest om überhaupt contact te krijgen. Via mail, website, telefoon, brieven... nergens werd op gereageerd.
Nu hebben ze een nieuwe website en krijg je gelijk reactie, nou dat is een standaard berichtje (We zijn druk bezig momenteel. Onze excuses hiervoor. Laat uw email achter en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.) en daar wordt verder ook niets mee gedaan....
Dus nu eind september 2018 en nog geen stap verder....
Ze geven dus 15 jaar garantie... lekker makkelijk als je zorgt dat je niet te bereiken bent.

De oplossing

Horren leveren en ramen afstellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DKP dakkapellen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ConsuW8>1jaar#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb helaas nog niets vernomen. Dus er is niets opgelost...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DKP dakkapellen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen