Opgelost door DNWG Infra B.V.: Asociaal parkeer gedrag

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 545194
Gebruiker
HB
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen klacht over dienst, maar meneer parkeert op Spuiplein Middelharnis op twee vakken, loopt weg terwijl hij net doet of hij je niet hoort en na een klacht via klantenservice geen enkele reactie gekregen.

Gewenste oplossing

Normale omgangsvormen
Geboden oplossing
Pas veel te laat een reactie gekregen met een redelijk plausibele verklaring.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DNWG Infra B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer, mevrouw Berkhout,

    Hartelijk dank voor de ontvangst van uw bericht over de 'fout' geparkeerde auto. Wij hebben uw bericht geregistreerd onder dossiernummer 21438. Wij nemen dit in behandeling en verwachten u binnen 10 werkdagen te kunnen berichten. Indien wij aanvullende informatie nodig hebben nemen wij contact met u op.

    De communicatie verloopt via klachten@dnwg.nl. Wij verzoeken u uw e-mailadres door te sturen naar klachten@dnwg.nl onder vermelding van dossiernummer 21438.

    Heeft u vragen?
    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Afdeling Front Office. Wij zijn u graag van dienst op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

    Met vriendelijke groet,

    Thea
    Front Office
    0113 74 11 00
    klachten@dnwg.nl

    DNWG Infra B.V. | KvK 22052034
    www.DNWG.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DNWG Infra B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen